Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Всего материалов в каталоге: 25 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
Востряков О.В., Гребешкова О.М.
МЕТОДОЛОГІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИНЕННЯ
у статті викладено результати дослідження проблем розвинення методології стратегічного процесу на підприємстві в загальнотеоретичному та прикладному аспектах. На основі систематизації дуальних протиріч сучасного стратегічного менеджменту запропоновано визначати вісім типів стратегічного процесу на підприємстві.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Верба В.А., Гребешкова О.М.
АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА УПРАВЛІНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
У статті представлено авторське бачення сутності управлінських технологій у контексті управління розвитком компанії та результати проведеного дослідження емпіричних даних про ключові пріоритети діяльності вітчизняних підприємств, проблеми їх розвитку. Наведено аналітичну оцінку практики впровадження в українських компаніях найпоширеніших у світі управлінських технологій.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Кизенко О.О.
СТРАТЕГІЧНИЙ КОНТРОЛІНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
У статті узагальнено та систематизовано теоретичні засади впровадження стратегічного контролінгу в систему управління підприємством. Запропоновано виділяти та охарактеризовано три типи концептуальної орієнтації контролінгу. Доведено, що як управлінська концепція контролінг являє собою специфічну конфігурацію системи прогнозу майбутнього підприємства з індивідуальним набором інструментів стратегічного управління, що трансформується у відповідності до розмірів підприємства і підходів до передбачення майбутнього.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М.
ПРОСТОРОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА
У статті запропоновано та обґрунтовано доцільність розроблення просторового підходу до управління розвитком підприємства як складної, відкритої, поліфункціональної системи. Задля розкриття сутності просторового підходу автором статті виділено чотири типи простору розвитку підприємства (інформаційний, конкурентний, реляційний, стратегічний), розкрито сутність, запропоновано визначення та наведено їх порівняльну характеристику.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Махова Г.В. ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ТА СПОСОБИ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
В статті висвітлено проблеми визначення та способи структуризації інформаційного простору дослідження основних тенденцій формування українськими підприємствами стратегічних альянсів та практики їх функціонування з урахуванням різноманітності форм та способів подібної взаємодії підприємств.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М.
МОДЕЛІ І УПРАВЛІНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В статті запропоновано авторську концепцію двох пар моделей розвитку компанії та визначено концептуальні основи систематизації підходів до забезпечення розвитку економічної організації шляхом застосування різних управлінських технологій.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Верба В.А., Гребешкова О.М.
ДІАГНОСТИКА КОМПЕТЕНЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА У статті зроблено критичний огляд методологічних підходів на ідентифікацію, оцінку і формування компетенцій підприємства за різними ієрархічними рівнями. Запропоновані і охарактеризовані етапи діагностування компетенцій на засадах системного підходу до розуміння природи підприємства як економічної організації.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Востряков О.В., Гребешкова О.М.
КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ В СТРАТЕГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА В статті розкриваються місце та роль концепції управління знаннями в процесі досягнення сучасним підприємством стратегічних цілей, забезпеченні його прибутковості, унікальності та неповторності в спільноті собі подібних за умов високої непередбачуваності змін середовища господарювання.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Шиманська О.В.
ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ КОМПАНІЇ Проблема формування ділової репутації компанії та управління нею в сучасному бізнес-середовищі є багатогранною. Не претендуючи на комплексне її вирішення, в статті зроблено спробу визначення місця і ролі ділової репутації в структурі активів сучасної компанії, а також виявлення методичних засад раціонального управління таким активом.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Востряков О.В., Гребешкова О.М.
ЗАВДАННЯ ТА ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ СТРАТЕГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В УМОВАХ ЕКОНОМІКИ ЗНАНЬ У статті визначено основні завдання та перспективи модернізації української вищої школи в сфері підготовки економістів нового покоління – покоління економіки знань, а також висвітлено досвід удосконалення підготовки економістів стратегічного спрямування (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана). Повний текст статті можна скачати тут:
|
|
|