Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
В разделе материалов: 8 Показано материалов: 1-8 |
|
Востряков О.В., Гребешкова О.М.
МЕТОДОЛОГІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИНЕННЯ
у статті викладено результати дослідження проблем розвинення методології стратегічного процесу на підприємстві в загальнотеоретичному та прикладному аспектах. На основі систематизації дуальних протиріч сучасного стратегічного менеджменту запропоновано визначати вісім типів стратегічного процесу на підприємстві.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Кизенко О.О.
СТРАТЕГІЧНИЙ КОНТРОЛІНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
У статті узагальнено та систематизовано теоретичні засади впровадження стратегічного контролінгу в систему управління підприємством. Запропоновано виділяти та охарактеризовано три типи концептуальної орієнтації контролінгу. Доведено, що як управлінська концепція контролінг являє собою специфічну конфігурацію системи прогнозу майбутнього підприємства з індивідуальним набором інструментів стратегічного управління, що трансформується у відповідності до розмірів підприємства і підходів до передбачення майбутнього.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Шиманська О.В.
ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ АКТИВ КОМПАНІЇ Проблема формування ділової репутації компанії та управління нею в сучасному бізнес-середовищі є багатогранною. Не претендуючи на комплексне її вирішення, в статті зроблено спробу визначення місця і ролі ділової репутації в структурі активів сучасної компанії, а також виявлення методичних засад раціонального управління таким активом.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М.
ПОГЛЯДИ НА ПРИРОДУ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОСТОРУ ПІДПРИЄМСТВА У статті проаналізовано та систематизовано наявні погляди на природу стратегічного простору як простору реалізації стратегічних цілей підприємства із забезпеченням його відмітності та неповторності у довгостроковій перспективі. Запропоновано авторський підхід до ідентифікації стратегічного простору підприємства на засадах концепції конкурентних переваг.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Федорцова І.О. СТРАТЕГІЧНА ДІАГНОСТИКА АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ У статті розглянуто підходи до визначення понять «активи підприємства» та «стратегічна діагностика», уточнено критерії стратегічності активів підприємства. Сформульовано проблеми вибору методів оцінки стратегічних активів, сфер практичного застосування відповідного діагностичного інструментарію в діяльності вітчизняних компаній.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М., Мельник О.В.
БАЗОВІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИМИ АКТИВАМИ ПІДПРИЄМСТВА
В статті окреслено базові положення стратегічного управління в контексті ідентифікації, оцінки, формування та ефективного використання нематеріальних активів як ключового чинника набуття підприємством конкурентних переваг в умовах «нової» економіки, задля чого систематизовано підходи до визначення та оцінки нематеріальних активів підприємства з урахуванням їх природи та стратегічної значущості, визначено сутність та складові механізму стратегічного управління нематеріальними активами. Повний текст статті можна скачати тут: http://elgreb.at.ua/load/stati/strategicheskoe_upravlenie_nematerialnymi_aktivami_predprijatija/2-1-0-14
|
Гребешкова О.М.
БАЗОВІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В ЙОГО РЕЛЯЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ У статті окреслено базові положення стратегічного управління підприємством в контексті його партнерських відносин з іншими учасниками ринку, система яких утворює реляційний простір підприємства, задля чого сформульовано визначення та ідентифіковано специфічні ознаки такого простору, концептуально подано авторський погляд на проблеми формування поведінки підприємства в реляційному просторі та окреслено можливі напрямки їх вирішення.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
Гребешкова О.М.
ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ПІДПРИЄМСТВА В статті запропоновано авторський погляд на проблему реалізації емерджентний стратегій сучасним підприємством, в межах чого: розкрито сутність емерджентної стратегії на основі її порівняльної характеристики з плановою стратегією, визначено можливості та обмеження реалізації емерджентної стратегії за умов високої непередбачуваності змін у ринковому середовищі та сформульовано вимоги до компетентності управлінського персоналу, що призваний забезпечувати результативність емерджентних стратегічних рішень.
Повний текст статті можна скачати тут:
|
|
|